د عشایـــری ها چن شعر بونم
د اصالــت لـــر وا قدیمونـــم 🍃🍂
د دلیــر مردون ، روز یا نبردم
د کوه غیــرت د شیرون زردم 🍃🍂
د کدخدایا ، سفـــره و سینــه
که معرفتشون، مردمی دینــه 🍃🍂
گوش کنید همه و قدمت لُرم
د شیر زنون لر ، گلونـی دورم 🍃🍂
د اول صـــو که ، روز درایــهَ
تش تاوعه کنـن،خمیر ورایـهَ 🍃🍂
قوبکــه و کسکه وا کلک بَلی
هینــو انواعی د ،نون محلی 🍃🍂
ناشتایه هــورن روغــه یاکِره
چوپـو گَلشـن ، ری وکــو بره 🍃🍂
هرکـس وجای مشغـول کاره
دشـو نو پَزه،دش هیمه یاره 🍃🍂
مالگه وننــه ، و سایه داریــه
اول مشگــدو ، دوم مُلاریــه 🍃🍂
لاوکه بَسنــه د زیــر مشگاوی
که رگذریــه ،دش بــوره آوی 🍃🍂
قالـــی لُریه وا چیـت جایــهَ
سی جا میمونی یا کدخدایـه 🍃🍂
هیزوله دارن جا روغن دونــهَ
هه دش دراره ،کیونو حـونــهَ 🍃🍂
هرچیــه بوعـم ،کمـه دی باره
هر جا لر وایه ، هه افتخــاره 🍃🍂
سیم افتخاره ،که مه لُریسـم
فرق ناره دختر،یا که کُریسـم 🍃🍂
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
✍️ سیروس میرزاوند
زیبا و حماسی
جای جای سرزمین مان آباد
دل یکایک مخلوقات و جهانیان شاد