يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
آخرین اشعار ناب بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
|
چو آن رودی که پایانش به دریا ختم خواهد شد
ز خود بگذر که ماندن بر تمنا ختم خواهد شد
به نرمی درخودت بشکن تساهل رمز پیروزیست
که سختی عاقبت بر سنگ خارا ختم خواهد شد
ببر با خویش عقلت را چو بر دل گوش بسپردی
مگر فرجام هر مجنون به لیلا ختم خواهد شد؟
چنانچه بامدادانی و احساس طلوعت هست!!!
غروبت هم در آئینه به آیدا ختم خواهد شد...
جهان زیباست از آن لذتی بی دغدغه بردار
ز آرامش جهانت نیز زیبا ختم خواهد شد
به هر راهی چو هستی رهرویی شایسته باید بود
که این بایستگی هایت گوارا ختم خواهد شد
نگو زود است برخیز و همین حالا تلاشی کن
که بر اهمال امروزت به فردا ختم خواهد شد
بیا موسی ز مردان بگذر و ختم نبوت کن
که توراتت به تعریفی ز سارا ختم خواهد شد
ترا از خواب میگیرم بیا هر شب به خواب من
تمام خوابها با تو به رویا ختم خواهد شد
چه آسان درد سختی را به جان من بیفکندی
فراقت عسر اما غم به یسری ختم خواهدشد
به هر لحظه و هر جایی ترا میخواهم ای درمان
ز رویت دردهای من چه یکجا ختم خواهد شد
چه غم از بی کسی "من" را اگر تنها کسم باشی
مسیر زندگی با تو به یک "ما" ختم خواهد شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباقلم زدید