سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        خواب ستاره

        شعری از

        مهتا قهرمان

        از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲ شماره ثبت ۱۰۶۹۲۶
          بازدید : ۱۴۵   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهتا قهرمان

        خواب ستاره دیدمو 
        دل از همه بریدمو
        کنار شب نشستمو 
        دلو بهش سپردمو 
        روزو به شب سپردنم  
        پی ستاره گشتنم 
        این همه بی قراریا 
        دلیل عاشق شدنم
        ستاره دنیای  من 
        قشنگترین رویای من 
        کجای آسمونی تو 
        ستاره زیبای  من
        با من نباش نامهربون 
        بیا بمون آروم جون 
        از شوق دیدنت دلم
        داره میره روبه جنون
        شوق دوباره دیدنت
        از دل شب رسیدنت
        منونشونده سر راه
        سخته برام ندیدنت
        بیا بشین توی شبم 
        تموم میشه با تو تبم
        وقتی بیای دوباره باز
        خنده میاد روی لبم 
         
         
         
         
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سیاوش آزاد
        پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۰۳
        سلام واو را جدا بنویسید بهتر نیست؟
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۰۹
        شاعر گرامی
        شعرت به خواندم
        به دل بارها
        تا که جهان هست
        کنم من صفا
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        طاهر بهادرانی
        جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۳۷
        سلام و عرض ادب
        پاینده باشید 🌹🌹
        فرهاد احمدیان
        جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۳۸
        سلام و عرض ادب خدمت خانم قهرمان شعری بسیار دلنشین قلم زدید درود فراوان بر شما
        مجیدنیکی سبکبار
        جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵
        با سلام و با درود
        آمدم
        خواندم سرود
        پر ز احساس و ز عشق
        بر نشان دل زدم
        آفرین بر شاعرش
        منتظر اورا به پای دفترم
        تا بخواند شعر من
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0