پنجشنبه ۱ آذر
اقتدا به دلتنگی شعری از مرضیه سادات هاشمی
از دفتر تلخ و ترخون نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۱۰۶۳۵۹
بازدید : ۱۰۱ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر مرضیه سادات هاشمی
آخرین اشعار ناب مرضیه سادات هاشمی
|
به جای من به دلتنگی چه آسان اقتدا کردی
سرم را گرمِ گریه در میان شانه ها کردی
نفس هایت به روی گونه ام یخ زد چه سرمایی!
مرا چون خرس قطبی در دل غاری رها کردی
تمام آرزویم را به بالُن بسته بودی و گرفتی دستِ من را خیالم را هوا کردی
شدم رسوای خلق الله و بغضی در گلویم ماند
مرا با طعم تنهایی چه غمگین آشنا کردی
خداحافظ برو رد شو ازاین آشفتگی هایم
درونم نیستی ای جان...تو این غم را کجا کردی؟
#مرضیه_سادات_هاشمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود