سه شنبه ۱۵ آبان
دیدار شعری از علی نقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۳۵ شماره ثبت ۱۰۶۳۲۹
بازدید : ۱۰۹ | نظرات : ۳
|
|
به هر جا میروم
رنگی ز تو جاریست
به هر دشتی تویی با من
به هر کوهی،
به هر باغی،
نسیم تو تبسم می زند بر من
به دیدارت میرسم آخر
به سان کوه بابا
به سان برف در لای موهایت
به سان آب در چمنزاری
که مشتاق دیدار تو گشتم
ز دور ها
به سان آفتابگردان به آفتاب
به یاد تو نی مینوازم
و هر سازی که آوازد
به دشت پر غبار خود
ولی پنهان
ز مردمم و اطرافم
که چشم کور و گوش کر چه داند!
به دیدارت رسیدم
مبارک!
به دست خالی و یک غنچه ای گل
به قلب پر
پر از احساس و محبت
به پهلویت بنشینم تا قیامت
بگو آمین
که دیدارت سرازیر شد
به قلب های من و تو
که عاشق گشته ای برمن و من بر تو
علی نقی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.