شنبه ۳ آذر
به کدامین راه؟ شعری از زینب نائینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۱۵ شماره ثبت ۱۰۵۹۲۴
بازدید : ۱۸۰ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب زینب نائینی
|
به کجا روم خدایا که بکارم عشق و جان را
که درو کنم محبت گل خنده در جنان را
گذرا بُوَد هر آن حس، که به غیر تو چشیدم
چو من آزموده بودم ز وجودم این نشان را
غم زندگی بخوردم سَرِ حسرتی که دارم
به ستاره ها رِسَم کی؟ بنوردم آسمان را
بشمارم آن دمی را که خوشی زند جوانه
سبدی پر از تبسم بروباید این زیان را
همه منتظر به راهش شب ادعا سحر کن
تو بگو به ابر گریان که رها کند فغان را
به نوای هر پرستو به عبور سرد دوران
نظری نما به لطفت تو بهار کن خزان را
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود