شنبه ۳ آذر
خانه ای از آسمان شعری از زینب نائینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۴ شماره ثبت ۱۲۰۵۶۰
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب زینب نائینی
|
یک خانهای از آسمان یک خانه ای هست یادگار
از جنس نور و بندگی در مشکلات روزگار
هر گه دلی گریان شود آید به گردش در طواف
بخشید بر ما خانه را از لطف خود پروردگار
دریاچو طوفانی شود آیم کنار ساحل اش
بوسه زنم من بر درش برآن همه نقش و نگار
در شهر قم در قلب ما توفاطمه، اخت رضا
معصومه ای! ای نازنین، جان می کنم بهرت نثار
چشمی به در چشمی به ره تاصبح فردا سر رسد
آماده در هر موسمی خواندم نوای انتظار
|
|
نقدها و نظرات
|
واقعا ممنون از راهنمایی تان | |
|
متشکرم از این توصیف زیباتون | |
|
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 | |
|
متشکرم از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🍃🌺🍃صلیاللهعلی جبل الصبر زینبکبری فی کلدقایقواللحظات🍃🌺🍃
صلی الله علیک یافاطمه معصومه یابنت باب الحوائج یا اخت امام رئوف
سلام زینب بانوی عزیز
دلگویه تان غزل ناب و زیبامحتوایی است.
به جهت ساختاری لطفاً برخی مصاریع را بازبینی نمایید.
ترکیباتی مثل ( یک + خانه + ای ) تکرارِ نشانه یای وحدت و حشو هستند چون که در واقع (خانه ای ) به معنای همان ( یک خانه ) و آوردن هردو کنار هم اگر نباشد بهتر است . مثلاً
یک ( خانه ات در ) آسمان ، یک خانه ( از تو ) یادگار
قلم زیبانگارتان نویسای ارزش ها
شفاعت و زیارت و دعای حضرت فاطمه معصومه (س)
نصیب تان در سلامتی و عزّت برقرار