پنجشنبه ۱ آذر
آدمیت شعری از فاطمه گودرزی
از دفتر پاییز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۳۷ شماره ثبت ۱۰۴۴۱۵
بازدید : ۵۲۰ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب فاطمه گودرزی
|
و دندان تیز کردیم برای
آلوهای باغ خدا
و جفا کردیم بر درخت سیب
و گندم را ...
به حراج جان
به نان رساندیم
و کسی ندید که شیطان چگونه
لبخند می زد
روی ریل زندگی
از قطار جاماندیم
و مردانگی ها را
به زن ها واگذار کردیم
آن زمان که
چرخ زندگی را
به دست های نحیف شان سپردیم
و بار درد را بر
پشت استخوانی شان
و باز کسی ندید که شیطان چگونه لبخند میزند
آن زمانی که آب را حرام کردیم بر
لبهای تشنه
و خواب را بر چشم های خسته
و(گرد باد های نوری) که از (وقاحت افسانه )
به تنگ آمده بودند
و باز کسی ندید شیطانی را که لبخند می زد بر این همه ناصواب
درود بر اهالی ناب شعر ناب .
اثر حقیر با کمترین ویرایش بوده و از شما بابت کم بود ها و عبارتهای تکراری عذر میخواهم .
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد به مهر خواندید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.