پنجشنبه ۱ آذر
سالها شعری از فاطمه گودرزی
از دفتر پاییز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ۰۲:۱۶ شماره ثبت ۱۳۲۵۷۱
بازدید : ۷۹ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب فاطمه گودرزی
|
سالهاست دل کنده ایم
دل که نه جان کنده ایم
سالهاست دوریها را
به صبوری دوختیم
و برای چشمانمان سویی نماند
سالهاست
آرزو ها را هر روز رنگ کردیم
در جعبه مداد رنگی به دنبالش گشتیم
سالهاست چشمانمان می گردد
و نمی بیند که دوست داشتن هایمان
چگونه در کودکانه ترین نگاه ها مرد
سالهاست مهمان کرده ایم
حسرت را بر دل
سکوت را لب
کاش می شد به عقب برگشت
به روزهای با هم بودنمان
در کنج کافه ای دنج
قهوه ای تلخ
شاملویی با زبان ساده
به دور از دردها حسرتها و ندیدن ها
سالهاست که نمی دانیم
با خود چه کرده ایم
و امان از این سالها
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاید خاطره انگیز و مبین مشکلات جامعه