يکشنبه ۲۷ آبان
شهزاده عشق شعری از علیرضا مرادی( مراد )
از دفتر عشقنامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۱۰۳۹۵۹
بازدید : ۱۷۶ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
شهزاده عشق
غیبت عشق دیده و فکر دگر نیست مرا
کفترِ جَلد توام جای دگر چیست مرا
افسون به اسیری دیوانه و مجنون توام
شهزاده عشقی ورِ مَن، نگهت بیست مرا
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد استکی بزرگوار و عزیز | |
|
سلام و عرض ادب خدمت جناب محمدی ادیب عزیز
شما خودتان گل هستید شرمنده کردید
سرخوش و پاینده باشید | |
|
سلام و عرض ادب به خدمت استاد عزیزم استاد معینی بزرگوار
درودتان باد | |
|
سلام و عرض ادب به خدمت استاد عزیزم استاد معینی بزرگوار
درودتان باد | |
|
سلام و سپاسگزارم استاد بیدقی ادیب و بزرگوار | |
|
سلام و سپاس بانو بهرامی بزرگوار | |
|
سلام عرض ادب بانو مهتدی ادیب بزرگوار
ممنون و تشکر دارم
ساعاتتان بر قرار دقایق شاد
| |
|
سلام و درود بانو محمد زاده شاعر بزرگوار
تشکر دارم و ممنون
ایامتان همواره قرین شادی | |
|
سلام و درود استاد احمدی ادیب و شاعر بزرگوار
بیت زیبایی است ممنونم و سپاسگزار
دقایق زندگیتان بر قرار شادی | |
|
سلام و درود استاد انصاری استاد دل ما
ممنونم و تشکر
دلنوشته ای تقدیم شما
انصاری
ای دوست جمع ادیبان تو استادی
یک ز آن چهار قد رکن ما اوتادی
ساقی باده به دوش شعرا، انصاری
به شور جوانی، لیک به سن هفتادی | |
|
سلام و درود استاد انصاری استاد دل ما
ممنونم و تشکر
دلنوشته ای تقدیم شما
انصاری
ای دوست جمع ادیبان تو استادی
یک ز آن چهار قد رکن ما اوتادی
ساقی باده به دوش شعرا، انصاری
به شور جوانی، لیک به سن هفتادی | |
|
سلام و عرض ادب برادر بزرگوار و عزیز
بسیار تشکر دارم | |
|
سلام استاد بزرگوار و عزیز
سپاسگزارم و ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.