بــا درود و احــتــرام ؛؛ ای زنـدگـی
بـا تو شـد عمـرم تـمام ؛ ای زنـدگی
داخـل آلـبـوم و جُـنـگ خـاطـرات :
عکس تو مـانـده برام ؛ ای زنـدگـی
دست افشانی و پایکوبی چه شد ؟
درگـذشت عیشِ مـدام ؛ ای زنـدگی
بر پُل بغـرنج و مـعضل نقش بـست
بـوسـههای شستِ پـام ؛ ای زنـدگی
مـینـوازد اُرگ و ســاز سـرنـوشـت
ریـتـم و صوت بیکلام ؛ ای زندگی
بـر مـزاجـم خـوش نـیـامـد روزگـار
روزگـارم شــد حــرام ؛ ای زنــدگـی
ناخـوشـاینـدی و گـاهـی دلـکشـی !
شـوری و شـیریـن کام ؛ ای زنـدگی
محتشم گفت: زیستن زور و زرست
پاسخـم شد هیچ کدام ؛ ای زنـدگی
گـر زمیـن خـوردم ولـی بـرخـاستـم
بــا تــوانــایــی تـام ؛؛ ای زنــدگــی
جبـر حکمـفـرمـا شد و از ما گرفت :
بــا تــنـفّــر انــتـقــام ؛؛ ای زنـدگــی
نان را آغـشته بر خون کرد و خـورد
روی مـیـز قـتـل عــام ؛ ای زنـدگـی
تنگی افشـرد از چهار سو تا به کی :
پـافـشـاری و دوام ؟؟ ای زنـدگـی !
قــصّـهٔ سـاز هــمـایـونــی نــبـــود ..
ای حواسـپرت با شمام ؛ ای زندگی
بیتـوجّـه بـودن تـو سـهـم ماسـت !
سـود نبردیم زین سهام ؛ ای زندگی
تـجــربـه آمـوزگـاری خـوب بــود ..!
مـا بـسـر بـردیـم خـام ؛ ای زنـدگـی
در تــلاشــم نـسـلــهـا یـادم کـنـنـد :
نـاشـناسـی خوشمـرام ؛ ای زندگی
سـردر تــاریـخ ، مـنـبّـت مـیـکـنـی :
چـهــرهای والامـقـام ؛ ای زنــدگــی
بـعــد مـرگـم یـادبـود بـرجـا گــذار :
شـاعـری جـاویـد نـام ؛ ای زنــدگـی
آلبومزندگی
یزدان_ماماهانی
سـرایـش۳_۷_۱۴۰۰
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
بسیار زیبا و جالب بود
امید که صد سال دیگر خرم و خوش بسرایید