سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        آیینه ای طلب کن

        شعری از

        محمد کهنموئی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۱۸:۱۶ شماره ثبت ۱۰۲۹۸۳
          بازدید : ۷۶۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد کهنموئی
        آخرین اشعار ناب محمد کهنموئی

        آیینه ای طلب کن و خود را در آن ببین
        احوال ظاهر و سُکنات نهان ببین
        غفلت نموده بودی از آنچه در این صباح
        اینک درون آینه از آن نشان ببین
        بر رُخ فتاده چین و چروکی؟! نشان چیست؟!
        یعنی که قدر و ارزش عمر گران ببین
        موی سپید مایه ی عبرت برای ماست
        آثار مرگ را به سر خود عیان ببین
        چون بگذرد زمان و جهان می رود به پیش
        گرد و غبار و ولوله ی کاروان ببین
        شاهان یکایک آمده و رفته اند از آن
        شوکت به زیر خاک به جز استخوان ببین
        آنانکه با ولع به تمنای ثروت اند
        له له زنان به سان گروهی خران ببین
        زیبا رُخان وفا به من و تو نمی کنند
        بعد از وفات سرمه به چشم زنان ببین
        سرسبزی و طراوت بستان همیشه نیست
        اندیشه ای نما و نمود خزان ببین
        دار بلاست صحنه ی دنیا برای ما
        همواره خویشتن وسط امتحان ببین
        08/03/1398
        محمدکهنموئی
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ۱۳:۵۹
        با سلام وارادت
        شاعر بزرگوار
        هزاران درودتان باد
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        فهیمه روشن ضمیر
        دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ۲۲:۲۸
        بسبار عالی شاعر گرامی
        قلمتان مانا
        دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴
        با درود و احترام خندانک

        بسیار زیبا و دلنشین
        قلمتان سبز

        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0