دوشنبه ۵ آذر
با مرگ تانگو می رقصیدم شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ۰۳:۲۵ شماره ثبت ۱۰۲۹۰
بازدید : ۹۳۸ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
چندشعراز:خالدبایزیدی(دلیر)
«بامرگ تانگومی رقصیدم»
دیشب!
چه صمیمانه مرگ
دورکمرم را
گرفته بود
وبامن...
تانگومی رقصید
ومن...
مست می عشق
واو
چون باران
بی مقدمه
مرا می بوسید
وحاضران سرشارازرشک
نگاهمان می کردند؟؟!!
...............................................................
«مرگ»
ازمرگ
هرگزهراس ام نیست
این منم!
که عاشقانه به او
می اندیشم
ودست درکمراش
تانگومی رقصم
..............................................................
«هدیه»
دوست می دارم
روحم درشبی زمستانی
پربگشاید....
وبادانه های برف
برسرزمین ام ببارد
وسبب شادی کودکانی شود
که با آن
آدم برفی می سازند!
.........................................................
«محک»
اگرشعری ازمن
احساس تان را
برنینگیخت
بدانید:که آن شعر
ازمن نیست
.....................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.