جمعه ۲ آذر
خدای مهربان شعری از محمد پناهی
از دفتر ارادت اشک نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ۲۳:۲۲ شماره ثبت ۱۰۲۵۳۶
بازدید : ۳۲۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب محمد پناهی
|
به درگاهت بَدی کردم فراوان
تو بخشیدی مرا یارب چه آسان
تو ستار العیوب بودی، ولیکن
نگشتم من زِ اعمالم پشیمان
***
خدای مهربان من تو هستی
در رحمت به روی من نبستی
چو دیدی غرقِ دریای گناهم
تو ناجیهِ مَنهِ آلوده گشتی
***
با چشمانِ سفید و بی حیایم
سَر خوانت خدایا من نشستم
بجای شُکرگزاری از تو ای دوست
نمک خوردم،نمکدان را شکستم
***
خدای مهربانم، از تو دورم
تو نزدیکتر، مِنْ حَبْلِ الْوَرِيدم
چو آیم سوی تو با رو سیاهی
تو گویی من شتر دیدم ندیدم
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حضورتان و نظر خوب شما بانوی گرامی.موفق باشید و پایدار. | |
|
سلام بر شما دوست و استاد گرامی سپاس از راهنمایی شما.بازنگری می شود باتشکر | |
|
سپاس از محبت شما استاد گرانقدر | |
|
سپاس از نظرخوبتون بانوی گرامی. | |
|
سپاس از نگاهتان دوست و شاعر گرامی جناب کاظمی نیک عزیز | |
|
سپاس بانوی گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجات زیبایی است
دل تان شاد عمرتان باعزت