جمعه ۲ آذر
غریب مدینه شعری از محمد پناهی
از دفتر ارادت اشک نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ۰۰:۴۸ شماره ثبت ۱۲۳۷۰۳
بازدید : ۲۱۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب محمد پناهی
|
امام دومینِ من
بمیرم بی ضریح هستی
حسن نامت، کَرَم کارت
غریبی تو بقیع هستی
***
نه شمعی که بتاباند
مزار سرد و خاموشت
نه زائر، نه محبانی
غریب تر از رضا(ع) هستی
***
درسته قاتلت شد زهر
به دست حیله ی همسر
جگر می سوخت و می سوختی
بیاد کوچه و مادر
***
بیاد چادر خاکی
بیاد دست ناپاکی
که بی شرمی نمایان کرد
به کوثر ضربه ی سیلی
***
پس از آن حادثه دیگر
به چهره رنگ غم داری
به وقت رفتند مولا
فقط مادر به لب داری
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرامی | |
|
درود استاد گرامی | |
|
سلام و درود بر شما استاد گرانقدر جناب انصاری دزفولی عزیز از نظر زیبایتان بسیار سپاسگزارم. | |
|
درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
28 ماه صفر مصادف با
رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)
و شهادت جانسوز حضرت امام حسن مجتبی(ع)
را به عموم مسلمین جهان خصوصا همراهان عزیز شعر ناب
تسلیت عرض میکنم