جمعه ۲ آذر
گوش کن.... شعری از دانیال فریادی
از دفتر نرگس های سوخته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۳۰ شماره ثبت ۱۰۲۰۱۹
بازدید : ۲۱۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
به شقایق سوگند
به سکوت ماه شب چهاردهم
من صدای خنده ی ابر هارا می شنوم
وصدای خرامیدن ساقه ی نخلی عاشق
من به اندیشه ی سیال هوا اگاهم
تب خورشید را حس کردم
وتن سرد مروارید را
من به اغاز زمین نزدیکم
من پر از تردیدم
مثل جغدی عاشق
من پراز کاوش و تدبیرم
مثل عقابی در اوج
من از تدبیر خدا اگاهم
نبض گل ها می گیرم
نبض یک ماهی قرمز
نبض ارام یک پیچک
گوش کن
گوش کن
وزش طوفان را می شنوی!
وزش سوت قطاری در راه
وچراغانی تکدرختمجنون
را می بینی!
وصدای باد
وصدای توپ
وصدای دورشدن بادبادکی غریب
گوش کن
گوش کن
با شکر
دانیال فریادی
پای نقد دوستان بنشینیم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست من ممنون ار لطف شما سپاس | |
|
سلام ممنون از نطرلطف ت شاید در این شعر ردپایی ار تاثر و فروغ باشه ولی شعری قدیمی من است سعی دارم کمتد تاثرپذیرباشم | |
|
مازیار عزیز بنظر من هم ترکیب هایش آشناست 🤔🤔🤔🤔 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.