يکشنبه ۴ آذر
پنجره ای رو به اسمان شعری از دانیال فریادی
از دفتر نرگس های سوخته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ۱۴:۰۷ شماره ثبت ۱۰۸۶۰۶
بازدید : ۲۸۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
پنجره ای
رو به زمین...
نمای نزدیک
از کسوف خورشید بود
پنجره ای
رو به آسمان...
رستگاری
آخرین نفس
مومیایی چند هزار ساله ای را
در موزه ی لورو پاریس
تضمین کرد!
پنجره ای
روبه عقوبت
آخرین نفس
یک عارف را
با بخار بینی
یک اسب
و بوی تاپاله
در هم آمیخت!
به امار دوزخیان
کسی اضافه نمی شود
وقتی ریگ های داغ
سنگک های برشته
تحویل مشتریان میدهند
و پایین تنه های برهنه
با آفتاب ظهر ساحل
مسواک می زنند!
با تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهنما باشیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نوروزتان پیروز
سال نو مبارک
قرن جدید مبارک
امید که تا آخر قرن خرم و خوش بسرایید
موفق باشید