پنجشنبه ۱ آذر
یک پرنده از جو خارج شد! شعری از دانیال فریادی
از دفتر نرگس های سوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ فروردين ۱۴۰۱ ۱۴:۴۵ شماره ثبت ۱۰۸۶۷۷
بازدید : ۳۳۸ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
یک پرنده
با دو حرف عاشق شد
یک پرنده
با یک حرف اسیر شد
یک پرنده
از جو خارج شد
یک پرنده
از سال شمسی به قمری کوچ کرد!
پرنده ای
که برای میله های قفس
ترانه می خواند
عاقبت
به حبس ابد محکوم شد!
با تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهنما باشیم
با سلام و تبریک سال نو اندکی از دوستان هستند که شناختی زیادی از شعر پست مدرنیسم ندارند و فقط جای نقد شعر میآیند غلط املایی می گیرند.ولی من حتی از نقد کوبنده ی ایشان لذت میبرم.اینجا زنگ دیکته نیست که بخواهید فقط به غلط املایی گرفتن پسنده کنید.با تشکر مجدد از دوستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا قلمتان زرنگار