يکشنبه ۲۷ آبان
هانیه شعری از پریسا کلهر
از دفتر قلم شکسته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ۰۰:۱۹ شماره ثبت ۱۰۰۴۰۰
بازدید : ۸۹۱ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب پریسا کلهر
|
تا تو هانیه ای در دل و در خانه من
خوب خوش است حال دل و کاشانه من
رنگ چشمان تو مدهوش و خرابم کرده
دائم المست شده از رخ تو دل دیوانه من
گشت گریزان ز عطرت هوش از سر ما
کفر نباشد خدایم شده ای دلبر دردانه من
پیچش زلف توبه زمین زد حرمت خاقانی
می گشاید گره موی تورا یک شب چنگو شانه من
""پریسا کلهر""
پ.ن:اسم "هانیه" اسم زیبای دخترانه
که ریشه عربی دارد
"به معنای زنی که تمامی آسایش و آرامش همسر خود را فراهم میکند"
از نظر بنده حقیر اسم بسیار زیبا و قابل ستایشی هست
و خوشا آنکس که هانیه ای دارد.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود جناب استکی بسیار سپاسگذارم و سپاس از حضورتان🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود فراوان به استاد عزیز بانو طاهره بسیار سپاسگذارم چشم حتما بازخوانی و ویرایش رو انجام میدم بسیار سپاسگذارم از حضورتان🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود فراوان جناب بسیار سپاسگذارم🌹🌹 | |
|
متقابلا سلام و درود جناب غریب🌹🌹 | |
|
سلام و درود فراوان جناب ابراهیمیان بسیار سپاسگذارم سپاس از حضورتان🌹🌹🌹
| |
|
سلام و درود بیکران جناب پرناک بسیار سپاسگذارم سپاس از حضورتان🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود جناب رضوی بسیار سپاسگذارم🌹🌹 | |
|
سلام و درود فراوان جناب شهنی بسیار سپاسگذارم سپاس از حضورتان🌹🌹
| |
|
درود جناب آزاد بخت بسیار سپاسگذارم🌹🌹 | |
|
درود جناب جم بسیار سپاسگذارم 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست