يکشنبه ۲۷ آبان
بازآ بانو شعری از پریسا کلهر
از دفتر قلم شکسته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ۱۷:۰۸ شماره ثبت ۱۰۰۷۶۹
بازدید : ۴۷۳ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب پریسا کلهر
|
تو همان پریزاده ای که
رگ خواب مرا درچنگ کشیده
آه از ارمغان سفر تو به خوابم چه می دانند؟!
این جماعتی که هنوز در این اندیشه اند که
من بی تو زنده خواهم ماند!!
نکند...
نکند خدایی نکرده
رفتنت ،رفتنی بی برگشت باشد!!
بازآ بانو
بازآ به سمت من که روحم درین وادی
خشه دار شده...
بازآ که
ارواح خاطراتت
تارو پودم را تنیدند...
آه نمی دانی چقدر بیرحمانه
کرم کردند این فریاد های
هیستریک شده خانه!!!
بازآ پری من
بال هایت را حصار کن...
تا در و دیوار این خانه
روی سرم آوار نشده
بازآ...
بازآ لااقل
بگذار در آغوشت بمیرم(:
__پریسا کلهر__
تیر1400
درود بر شما دوستان و بزرگان سایت
ارزشمند شعر ناب
مفتخرم می کنید که عمیقا و جدا نقدم کنید و کمبود ها و ایرادات
کارهایم را بازگو کنید🌹🌹
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون از زحمتت .. و در کل " در چنگ کشیدن رگ خواب " نحوا درست نیست و معنای مورد نظر را نمی رساند . آنچه شعر را از متن متمایز می کند صور خیال است که در این شعر ندیدم و دوست خوبمان باید به سمت آن حرکت کند | |
|
سلام بله درسته مانا در چنگال شاید کمی بهتر بود مرسی مانا | |
|
آفرین سحر جان | |
|
سر پیری هم این نوه شده دلخوشی من .. | |
|
ممنونم گلاله جانم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبا و پر احساس بود
عنصر خیال؟
آرایه های ادبی؟