سلام و درود بیکران سحر بانو
بنده تا پیش از این توجه ای به صدای جیرجیرک ها نداشتم
و اگر هم متوجه اون ها میشدم
صدای اون ها موجب آزار من میشد
و اما شبی که این کار رو نوشتم
شبی بود که به طرز شگفت آوری که برای خودم تعجب برانگیز شده بود
از صدا و وجود جیرجیرک ها لذت میبردم
که انگار یک حس مشابه با آنها داشتم
و بشدت دوست داشتم تا صبح آواز جیرجیرک ها ادامه داشته باشه و من
در سکوت غرق این صدا
یا سمفونی منحصر به فرد جیرجیرک ها که شاید برای افراد زیادی ناخوشایند هست(البته من هم تا قبل از اون شب این صدا رو یک صدای آزاردهنده میدانستم) شدم
و متوجه شدم که در سکوت و تاریکی شب
فریاد های فروخورده خودشان رو میزنند
و در روز یا وقتی که به آنها نزدیک شوی
باز مهر سکوت رو میکوبند و خاموش میشن
که چقدر مشابه حال عاشقانی هست که
در خلوت خود و تاریکی شب
بغض میشکنند...
سحر جانم خیلی سپاسگذار و ممنونم که برای من نوشتی
و بشدت خوشحالم که دیدگاه هردومان به جیرجیرک ها مشابه هست
و شما هم مثل من حال جیرجیرک هارو میفهمید 😚
و باز هم از حضوری که در صفحه من داشتی خیلی متشکرم
مامنا باشید نازنینم
😘😚
میلاد هشتمین اختر آسمان امامت آقا على بن موسى الرضا ، ماواى دلشکستگان و تکیهگاه درماندگان
بر دلدادگان بارگاه و حریمش مبارک باد