يکشنبه ۲۷ آبان
قهوه سرد شعری از پریسا کلهر
از دفتر قلم شکسته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۹۹۸۹۰
بازدید : ۲۷۳ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب پریسا کلهر
|
باید رفت...
هرچند هنوز سیر سیر به تماشای تو ننشسته ام
و چه تلخ است...
چنان قهوه ای ک هر آنچه از سرد شدنش میگذرد
تلخ و تلخ تر می شود!
"پریسا کلهر"
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود فرلوان جناب استکی بسیار سپاسگذارم سپاس از حضور سبزتان🌷🌹🌷 | |
|
سلام و درود جناب خوشرو بسیار سپاسگذارم سپاس از حضورتان🌷
| |
|
سلام و درود فراوان جناب بخارائی🌹🌹 | |
|
سلام و درود جناب قائدی بسیار سپاسگذارم🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود فراوان جناب شهنی بسیار سپاسگذارم سپاس از حضور سبزتان🌹 | |
|
متقابلا سلام و درود فراوان جناب اسماعیلی🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
موفق باشید