سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      داغ علی اکبر

      شعری از

      یوسف همایون

      از دفتر در طلب معشوق نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۶ شماره ثبت ۹۹۹۵۹
        بازدید : ۱۴۵   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر یوسف همایون

      رزمی که نگاه دگران را که نوا بکرد
      آن کشته ی اول ز حسین را  جدا بکرد
      هر جامه ی بر تن که شده تیر عاشقان
      آن تکه بدن را همه جایی  عبا بکرد
      از فرط عاشقی که دگرجان تن نداشت
      در راه خدا جان پدر را رها بکرد
      یک بوسه که زد بر نگه زخم اکبرش
      هفتاد ودو تن کم شد وز آن تن عزا بکرد
      جان اکبرش را همه جایی بلند کرد
      با سوز اشک و پای بیجان صدا بکرد
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۵۳
      صل الله علیک یااباعبدالله الحسین و محبانک اجمعین خندانک
      مجتبی شهنی
      شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۵۲
      درود فراوان
      بسیار بسیار
      زیبا و عالی
      بود🌺🌸🌺
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۴۶
      سلام یوسف جان
      دستت درد نکنه عزیز دل
      به نکاتی که برات فرستادم بیشتر دقت کن
      منم دعا کن یا علی خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0