يکشنبه ۲۷ آبان
بهمن سال پنجاه شعری از پریسا کلهر
از دفتر قلم شکسته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۰۴ شماره ثبت ۹۹۳۲۱
بازدید : ۲۴۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب پریسا کلهر
|
امشب
در گلویم بغضی به وسعت دوستت دارم...
روی دوشم رفتنی به ضلع مرگ
روی سینه ام سنگینی روزها سکوت
درسرم افکاری به قطر جدایی مان
در وفاداریم یقینی به اندازه صحت قرآن
بر دستانم سرمایی شدید تر از بهمن سال پنجاه
در دلم دلتنگی برابر با تنگنای روزهای تنهایی
بر لحظاتم سایه ای قریب به سیاهی چشمانت
بین نفس هایم فرصتی برابر با چرخش زمین گرد خود
روی دلم داغی برابر با جهنم برای فرشته ای سرکش
و بر گونه هایم قاب عکس متلاشی شده تو در کادر چشمانم دارم!
__پریسا کلهر__
3/3/1400
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد استکی گرانقدر بسیار سپاس گذارم زیبا خواندید سپاس از حضور همیشه سبزتان🌹🌹 | |
|
سلام و درود بانو عمارتی بسیار سپاسگذارم ممنونم از حضورتان🌹🌹 | |
|
درود جناب پرناک بسیار سپاسگذارم ممنون از حضورتان🌹 | |
|
درود فراوان جناب کیمیائی🌹 | |
|
سلام و درود فراوان بانو رحیمی عزیز بسیار سپاسگذارم مانا باشید سپاس از حضورتان🌹🌹 | |
|
سلام و درود جناب شهنی بسیار سپاس گذارم زیبا خواندید سپاس از حضورتان🌷 | |
|
درود جناب خلیلی بسیار سپاس گذارم🌷🌷 سپاس از حضورتان | |
|
سلام و درود بانو مددی بسیار سپاس گذارم 🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود