يکشنبه ۲۷ آبان
مذاکره شعری از پریسا کلهر
از دفتر گلایه ز عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۹ شماره ثبت ۹۹۲۲۰
بازدید : ۲۲۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب پریسا کلهر
|
دو سه روزیست که قلم هم ز ما شاکی شده است
بس که از تو نوشتیم دلباخته کاغذ کاهی شده است
من که مجنونم این است پیشه وحال و احوال دلم
قلم هم در حوضچه کاغذ؛ سرخ چو ماهی شده است
لیلای من قوم و خویشان همه گرد آمده اند بازگردی
همه گویند فرهاد گر صبر کنی این کوه کاهی شده است!
خبر آوردند که مرا با غل و زنجیر دربند کشیدی بازهم
مادرم بهر مذاکره سمت خویشان تو راهی شده است
همه شب تا به سحر شب زنده داری میکنیم با خاطرت
هوس تب دستان تو تبدیل به بهانه های واهی شده است!!
_پریسا کلهر_
3/3/1400
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بیکران استاد بسیار سپاسگذارم زیبا خواندید ممنونم بابت حضور سبز تان🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌷
| |
|
سلام و درود جناب بخارائی بسیار سپاسگذارم ممنونم که خواندید🌷🌷 | |
|
درود بیکران جناب شهنی بسیار سپاسگذارم لطف دلرید به من از حضورتان متشکرم🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود فراوان بانو غیبی پور بسیار سپاس گذارم همچنین شما🌹🌹🌹 | |
|
دورد بانو رحیمی بسیار سپاسگذارم🌷🌷 شاد و موفق باشید سپاس از حضورتان🌹 | |
|
سلام و درود جناب احمدی بسیار سپاسگذارم شاد و پیروز باشید سپاس از حضورتان🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود