پنجشنبه ۸ آذر
قرنطینه شعری از زهرا آذرنیوش(شیدا)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۱۱ شماره ثبت ۹۸۳۳۰
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر زهرا آذرنیوش(شیدا)
آخرین اشعار ناب زهرا آذرنیوش(شیدا)
|
قرنطینه مانع من نیست
بر حصار درد پایداری می کنم
اما
بی درنگ برایم می شکند
لحظاتی با کتاب
اندکی با شعر
و ساعتها با خیال تو...
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از نقد استقبال میکنم منت می گذارید. فعال نبودن تیک نقد به دلیل حواس پرتی بوده. از عناییتون ممنونم | |
|
درود سپاس بیکران از عنایت حضرتعالی | |
|
درود سپاسگزار لطفتان پاینده باشید | |
|
درود و سپاس از عنایت همیشگی شما | |
|
درود و سپاس از لطفتان | |
|
درود و سپاس بانوی عزیز | |
|
درود از لطفا شما سپاس گزارم جناب شهنی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چون تیک نقدتان فعال نیست به حکم ادیب بودن نقدی نمی نویسم
اما این را از من یادگار داشته باشید
بهترین نقد را خود شاعر میتواند پای شعرش بنویسد
در خلوت خود برای نوشته تان نقدی بنویسید
تا ان شالله شاهد نوشته های بیشتر و بهتری از شما باشیم