جمعه ۲ آذر
بهار شعری از شکیلا محمودی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷ شماره ثبت ۹۷۹۰۵
بازدید : ۳۴۰ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب شکیلا محمودی
|
مهربان
مرا به آغوشت دعوت کن
بگذار
پرواز در آسمان ساکن شود
و موسیقی در آب
و آرامش در جنون باد های سرکش عاشق
و حصر در زیبایی
تا عشق به دنیا بیاید
من رودم و
بستر آبی آسوده ی بیکران دریا را خواهانم که
آرام
بمیرم
مهربان
مرا به موسیقی لبان خاموشت دعوت
کن
بگذار امید لب وا کند
و احساس سازش را بنوازد،
در رگهای خشیده
و یخ زده ی این شاخه ی چشم به راه بهار
بیا و مرا به تازگی بهار دعوت کن
بگذار شعر در قلب من بتپد
و خون عشقی سالمند
جوان کند روح انتظار کشیده ی خزان زده ی
زندگی ام را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.