پنجشنبه ۱ آذر
روح شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۸۹۷
بازدید : ۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
روح
ازمن ز روح پرسید
گفتم انرژی ایست که ،
چهار دست و پا نداره
هر روحی با روح دیگه ،
فرق داره
اصلاً همتا نداره
فصل الخطاب نداره
درآن محشرِکبری ،
خواهد ایستاد
مقابلِ قضاوتی بی نظیر
که هیچ خطا نداره
حتی بقدرِ ارزن
اونجا که نرخِ غیرت ،
بهیچ وجه نیست ارزان
خواهد ایستاد ،
مقابلِ آن خدای بی نظیر
که هیچ همتا نداره
حس میکنه ،
چوبِ خدا رُو بی شک
چوبِ خدا که هیچ صدا نداره
اونجا تأتر و سِن نیست
اونجا که عمر و سِنّ نیست
روحِ بدونِ دست و پا ،
که هیچ اَدا نداره
اونجایی که ،
خدای مهربونم ،
جز جانفدا نداره
بهمن بیدقی 1403/8/30
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام آقای کریمی بزرگوار سپاسگزارم از لطفتون مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار بینهایت سپاسگزارم از لطفتون سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
انشالله موفق باشید
زیبا سرودید