يکشنبه ۲۷ آبان
مکتب گمنامی شعری از علی رفیــــعی وردنجانی
از دفتر اجتماعی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۰۸ شماره ثبت ۹۷۳۳۷
بازدید : ۲۶۱ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بنام خدا
" مکتب گمنامی"
رمز آرامش در ایران مکتب گمنامی است
پایگاه رزم و ایمان مکتب گمنامی است
"جاهدوا فینا"در این آشوبها مصداق کیست؟
از قضا تفسیر قرآن مکتب گمنامی است
لالهی خشکیده لب، غلتیده در خون وصف کیست؟
سرخی خون شهیدان مکتب گمنامی است
دست مادر روی دوشش ماه را چسبانده است
علّتِ ترفیع انسان مکتب گمنامی است
"ان یکاد" مردمش؛ دائم بلاگردانشان...
چتر ما در زیر باران مکتب گمنامی است
چهرهی سرباز گمنام خدا پر بهجت است
خشت خشت برج عرفان مکتب گمنامی است
ساختار اعتقاداتش دفاع از رهبری است
عشق بر پیر خراسان مکتب گمنامی است
خوش به حال هرکسی روح زمانش را شناخت
راه روحالله دوران مکتب گمنامی است
ای یهودیها که در دنیا هیاهو میکنید!
مشی حزبالله لبنان مکتب گمنامی است
دیر فهمیدید؛ طومار شما پیچیده شد...
زود میبینید پایان مکتب گمنامی است
............................
فروردین۱۴۰۰
علی رفیعی وردنجانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیا و شورانگیز بود
موثر و پر معنی
جسارتا فساد از صهیونیسم گوساله پرست و
یهود دین یکتاپرستان است