بسم الله الرحمن الرحیم
کاش یک شب کلبه ی ماهم چراغانی شود
تار و پودِ جانمان از عشق عرفانی شود
کاش یک شب با عصای دست موسای کلیم
فتحِ بابی در دلِ دریای طوفانی شود
کاش یک شب با نسیمِ عِطر و بوی جامه اش
چشمِ نابینای ما از شوق بارانی شود
کاش صبحی حالمان فارغ زهر درماندگی
سرخوش از جامِ وصالِ ماه کنعانی شود
در نمازش آید آن روح القدس شاید دمی
رفع ابهامی ز قلب شیخ نجرانی شود
با همه این روسیاهی کاش چشمان دلم
لایق دیدار و درک یوسف ثانی شود
سخت شد این زندگانی با وجودت پشت ابر
با همه احسان و الطافی که ارزانی شود
سخت تر از روزگارم دل پریشانم اگر
دفتر عمرم تمام و شام هجرانی شود
سیل مشتاقان و چشمِ عاشقان منتظر
شد معما غیبت ماهی که طولانی شود
از خدا خواهم به هرجمعه که شاید جمعه ایی
خاک پایت سرمه ی چشمان ظلمانی شود
نیست (( هادی ))لایق دیدار اما ای خدا
حیف باشد یوسفِ زهرا که زندانی شود
تقدیم به ساحت مقدسش( عج )
07/01/1400
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار
میلاد حضرت صاحب الزمان مهدی موعود عج تبریک