چهارشنبه ۱۶ آبان
حوصله ای نیست شعری از فرزانه حسنی
از دفتر بی نام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۵۷ شماره ثبت ۹۵۸۲۷
بازدید : ۲۲۷ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب فرزانه حسنی
|
"حوصله ای نیست"
در پس ِ این مـرگ دگر معجـــزه ای نیست
مرده مهـــیاست ولی فـــاتحـــه ای نیست
دفتـــر ما پــــــر شده از پنــد و حکــــایت
قصه درازســت ولــی حوصـــله ای نیست
واهـمــــه قبــل از وَقَـــــعِ واقــعـه رخ داد
آنچه گذشت از من و تو ، دلهـره ای نیست
بُردم و بُــــردم به عقــب عقـربـــــه ها را
گشتم و از رهگذران ، خاطـــره ای نیست
عشق حدیثیست که هر ثانیـــه جاریست
در ته قلب تو چُنین حـادثــــــه ای نیست
ف. م حسنی
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود برشما | |
|
سپاسگزارم | |
|
سلام سپاسگزارم | |
|
سلام برشما سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود