چهارشنبه ۱۶ آبان
تک درخت شعری از فرزانه حسنی
از دفتر بی نام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ۰۰:۲۹ شماره ثبت ۸۹۹۲۴
بازدید : ۳۳۹ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب فرزانه حسنی
|
پــرواز مـیکـردم شبــی تا آسمـــانهـا در خـیـال
بــالِ پـریدن داشـتم ، حـالی چو حـالِ یک غــزال
سرمیزدم بر دشتوکوه همچون نسیمیاز شمال
سرسبز و پربرگ و جوان، هم سنوسالِ یک نهال
آسـودهحــال از هـر نظـر، با دلـخوشـیهـایِ زلال
آرامشـی مهـمـانِ دل ، پررنـگ در هــر مـاهِ سـال
رویـایـی از دنیــای مـن ، در واقـعــیت کـالِ کـال
مـــن تـک درخـتـی خفـتــهام با آرزوهـای مـحـال
ف. م حسنی
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس | |
|
سلام سپاس | |
|
سپاس از حضور شما | |
|
سپاسگزارم از نظر شما | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
احسنت