چهارشنبه ۱۶ آبان
قفس شعری از فرزانه حسنی
از دفتر بی نام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸ شماره ثبت ۱۰۴۴۹۲
بازدید : ۲۰۱ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب فرزانه حسنی
|
قلبم فشرده میشود در حجـمِ یک قـفـس
سنگین شده دوباره نفـس پشتِ هر نـفس
رشـــدِ عجیبِ خـــاطره در شاخسـارِ عمر
کو باغبــانی که کند ، هرشاخهاش هـرس
فریـــادها زنیم بـه خــود در درون ِ خـود
ای کاش سَد کند همه را بـانگِ این جـَرَس
امیـد نیـست مرغِ دلــی را کـه پـــر کشید
دیگر پرید ، نیست به دام و بــه بنـدِ کس
کو آنکه هست لایقت در دوسـتی و عشق
تکـرارِ تلــخِ قصــهی شیـــرینـی و مگــس
ف.م حسنی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما خانم حسین زاده عزیز سپاسگزارم از نگاهتان | |
|
سلام بر شما خانم آهنگران عزیزم سپاسگزارم از نگاهتان | |
|
درود بر شما آقای سجودی
بسیار سپاسگزارم از نظرتان
| |
|
درود برشما آقای افشاری سپاسگزارم از نظرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
غزلی زیبا مزین به پایانبندیِ ایمایی به بیت معروف سعدی شیرازی