يکشنبه ۴ آذر
چشمه ی ناب شعری از طوبی آهنگران
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۲۵ شماره ثبت ۹۵۵۲۸
بازدید : ۴۲۱ | نظرات : ۶۹
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
از سر چشمه نا ب جام گرو آورده ام
در پریشانی دل مهر رخ آموخته ام
هر چه بود بخشنده. او بی انتهایش دیده ام
در کلاس شاه رندان بی کلاح تن دیده ام
از نظر بازی عشق دار مسلخ دیده ام
گوهر رانی بند ه خاک طبع کمال بوسیده ام
آنچه می کرد باده مست بسته در آورده ام
خیل یک لشکر چو مژگان در صراطش. دیده ام
پیش ایمانش ز توحید دفترمیزان باب آورده ام
هرچه لحظه را شمردم شاه خورشید نور دیدم
از سخاوت پیش او گرودل سند آورده ام
می دادشرف هر که دست بر لوح بازویش بزد
لولو مر جان شرف. پیش او آموخته ام
لحظه با قوت القایات بود
از تمام خاسته ام شکر صبر ه او آموخته ام
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام جنا ب چشمه از بزگواری شما بسیار بسیار سپاسگذارم | |
|
بانو جانم از حضورتان کمال تشکر را دارم دورود بر شما | |
|
سلام جناب معینی بزرگوار از حضور شما شاعر. گرامی سپاس گذارم | |
|
سلام جناب رافعی از حضور گرم شما سپاس گذارم | |
|
سلام جناب انصاری شاعر شعر ناب از حضور همیش . گرم شما کمال تشکر. را دارم پیروز باشید
| |
|
سلام جنابمحمدی از حضور شما. سپاس گذارم | |
|
جناب ملکی از حضور شما سپاس گذارم | |
|
جناب شهنی بزرگوار از حضور شما منون | |
|
سلام جناب کیمیایی دورود بر شما از حضور شما سپاس گذارم | |
|
جنابذفتحی شما بزرگوار فرموده اید دورود بر شما | |
|
سلام جنابخواجوند از حضور شما بسیار سپاس گذارم دورود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
دستمریزاد