يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
فنجان به فنجان این غزل هم شور می خواهد
این شاعر امشب باده ی انگور می خواهد
دلتنگمو تکرار می گردد در این تقویم
آن خاطراتی که مرا مهجور می خواهد
یک شهر بامن هم قدم تا مرز تردید است
یک
شهر من را یک زن محصور می خواهد
باران غبار غصه هایم را نخواهد شست
وقتی نگاهت آدمی مقهور می خواهد
یک شب کنار واژه هایم خستگی در کن
این بیتها ویرانگری مغرور می خواهد
بنشین کنار آتش و دود و غزل دم کن
بنشین و بازی کن تک دل سور می خواهد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بیکران بانوجان❤🙏 سپاس از توجه تون🌺🌺 | |
|
درود بر شما سپاس گزارم🙏🙏🙏🌺 | |
|
درود بانوجان نوووش نگاهتون سپاس از توجه تون🙏🙏🌺🍃 | |
|
درود بر شما
سپاس گزارم🌺🍃🙏 مستدام باشید🙏🙏 | |
|
درود بر شما سپاسگزارم مستدام باشید🍃🌺 قلم تان نویسا🙏🙏🙏 | |
|
درود بر شما سپاس از توجه تون🙏🍃🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تکِ دل سور میخواهد
یلداتان شاد ورق بازی پیروزززز