جمعه ۲ آذر
«اشک خورشید» شعری از زیبا آصفی(آمــین)
از دفتر سایۀ سکوت 2 نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۹۳۳۵
بازدید : ۹۱۷ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
1
قطره ای از اشک خورشیدِ طلایی
نشست بر آبِ آبی ِ دریا
خیس شد خورشید
آب دریا خشکید...
2
دنیا در تلاطم و درد
می سوزد دل و
می خروشد عشق ،
گونه هایم داغ
شعله میکشد،
روح شکسته ام
از شراره ی اشک خورشید
3
می بوسم نگاهت را
که همچو اشک خورشید
داغ و سوزان
می نشیند بر نگاهم...
4
می پاشد اشک خورشید
در پس ِ شب تیره
فروغی به دیدگانم
در سحرگاهان
5
اشک خورشیدِ طلایی
می نشیند،
بر رخ ِماهِ سیم گون
تا عروس ِشب
روشن کند
عاشقانه های مجنون را
زیبا آصفی(آمــین)12/مرداد/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.