1
«برکه رویایی»
چه رویای عاشقانه ایست
شنای ابرهای آسمان در برکه
وقت غروب سرخ آفتاب
زیبا آصفی(آمــین)14/آبان/92
2
«عطر خاطره»
بهار و گلهایش از خاطرم دور شده
فقط یادش در شیشه های عطر
و بویش بر اندامت در خیالم جا مانده
زیبا آصفی(آمــین)15/آبان/92
3
«بوسۀ رندانه»
مهتاب چه شوخ و شنگ
پنهان از چشم ستاره
رندانه بوسه میزند
بر لب زیبای برکه
زیبا آصفی(آمــین)15/آبان/92
4
« رویای انتظار»
در شبی قیرگون و بی ستاره
پشت پنجرۀ انتظار
در خیالی پُر از رویای آمدنت
ثانیه ها را به تلخی قورت میدهم
زیبا آصفی(آمــین)16/آبان/92
5
«بدرود»
رد پای نگاهت را
بر ماسه های ساحل جا گذاشتم
تا امواج خروشان دریا
بشویند واژه های دروغین نگاهت را...
زیبا آصفی(آمــین)17/آبان/92
6
«ابر باکره»
خورشید، وقت غروب زیبایش
بوسه ای آتشین بر لب ابر سپید میزند
ابر باکره،شرمگین ازآن بوسۀ داغ
سرخی گونه اش را ،با سرمستی در آینۀ برکه نگاه میکند...
زیبا آصفی(آمــین)17/آبان/92
احسنت
پریسکه های زیبایی خلق کردید