شنبه ۳ آذر
قانون خطوط موازی شعری از مهدی معتمدی
از دفتر یک عاشقانه ناتمام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۲۱ شماره ثبت ۹۳۲۰۲
بازدید : ۳۱۷ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب مهدی معتمدی
|
و معلم ریاضی
رسید به خطوط موازی
ریاضی همیشه ریاضی است
اما گیسوان بلندت
تمام پاره خط ها را قطع کرده بود
و لبخند قاتلت
تمام قاضی ها را راضی
پس قاتل من کیست
از معلم بپرس
راه حل یک اتحاد مزدوج است
در آغوشی حل نشده
اما معلم میگوید
ریاضی همیشه ریاضی است
و این جمله روی تخته تا ابد باقی ماند:
خطوط موازی هرگز به هم نخواهند رسید
|
|
نقدها و نظرات
|
متاسفانه ریاضی همیشه ریاضی است... 😂 چگونه میتوان اضلاع ریاضی را از میان برداشت. متشکرم 🙏 | |
|
بنیاد ریاضی را باید از میان برداشت اگر که بخواهی مسئله ها را عاشقانه حل بکنی. متشکرم 🙏 | |
|
سپاس از شما... من نمیدانم اما اگر 4 نمیشد هر مسئله میشد با عشق حلش کرد! | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید