سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        باید رفت

        شعری از

        مهدی معتمدی

        از دفتر یک عاشقانه ناتمام نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ۰۲:۵۸ شماره ثبت ۹۳۹۴۵
          بازدید : ۲۴۱   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی معتمدی

        چمدان را
        با شاخه های بی ثمر خشک ذهنم بستم
        و با آخرین تومان ها
        یک جعبه دینامیت می‌گیرم
        باید رفت
        انفجار این پل، دیدنی است
        بدون راه برگشتی
        و در آغاز و پایان همزمان جوانی
        تنها در سینمای متروک
        که فیلم یک زن زیبا پخش می‌شد
        نباید میامدم
        و حالا
        با اسلحه نیکوتینی در جیب پشتی
        و بیماری ناعلاج غم
        به سمتی که بیماران را دوست دارند
        و شنیده ام در خواب ابدی
        قبرستان روزهایم زنده می‌شوند
        قلب من
        نسخه دیگری از ایران است
        که هر سلسله بخشی را به باد داد
        و یک تکه سنگ ماند
        رو به پایان
        و آخر
        سرها به همین سنگ می‌خورَد که ساختند
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۲۵
        درود بزرگوار
        بسیار عالی بود
        مبین مشکلات جامعه
        "که هر سلسله بخشی را به باد داد
        و یک تکه سنگ ماند"
        "سرها به همین سنگ می‌خورَد که ساختند"
        خندانک خندانک امان از سنگ ها خندانک
        مهدی معتمدی
        مهدی معتمدی
        دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۰۱
        ممنون و متشکر... بله سنگ هایی که خودمان ساختیم 🙏🖤
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۴۵
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
        شعر زیبایت بود
        پروانه همچون یک نسیم
        عطر اگین این نسیمم کن
        برایم کافی است
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        مهدی معتمدی
        مهدی معتمدی
        دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۰۱
        سپاس فراوان 🙏🖤
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0