پنجشنبه ۲۴ آبان
دختر؛ دیماه شعری از آذر مهتدی
از دفتر فریاد نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۲۰ شماره ثبت ۹۲۸۵۹
بازدید : ۲۰۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب آذر مهتدی
|
من دختر سرد زمستانم
آغاز فصل سرد یک پایان
سر دفتر فصل زمستانم
هم پای پاییز پر از برگم
دیر یک شب یلدایی زیبا
مادر مرا ازخود رهایی داد
دنیای امن کوچک من را
از من گرفت اما به جایش
من ماندم و دنیای نا کامی
دنیای سر تا پا پر از جنگ و
پر از خون و پر از تیر و
تفنگ و قهر
این هدیه ی تلخی
که با دنیا به من دادی
مادر
فقط امنیتم آغوش بازت بود
گرمای دل ... گرمی دستان نوازشگر
سیمای زیبای پر از مهرت
به من بخشید
یک روح ..آرامی که در جانم
نشست بی غم
مادر مرا آورده ای تا خوب باشم من
یک دختر آرام
با دنیای آرامش
قلبی که خون مهر را
با شیر پروردی
گرمی دهد دنیای بی جنگ و
جنونم را
من دختر دیماه یک یلدای بی پایان
آغاز پایان شبی زیبا و دلخواه و اهورایی
25خرداد 99
آذر.م
|
|
نقدها و نظرات
|
درود سپاس از حضور سبز تان | |
|
درود بر شما خوشحالم که دوست داشتید. سپاس از حضور سبزتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
دستمریزاد