يکشنبه ۴ آذر
حصار من شعری از محمدصدوقی
از دفتر مثلا شعر نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۳۸ شماره ثبت ۹۲۵۷۰
بازدید : ۲۳۱۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب محمدصدوقی
|
مـــــن پر از حــــس خوب پــروازم
تـــــو ولی مــــیله های یک قفـسی
دوســــت دارم در آسمـــان باشـــم
کـــــو؟بگـــو کجاســت هم نفسی؟
شـــــوق پـــرواز در پـــــرم مــــرده
دام و دانــــه بلای جـــان من است
یک مترسک شدم که یک عمر است
پشــــــت دیوارهای پیـــرُهن است
کــــاش راهی جــــلوی پــــایم بود
مـــــن که در دایره گـــــــرفتــــارم
کـــــاش مــی شد که از تو بگریزم
و خـــــودم را بــــــه راه بـــسپـارم
دل بــــریدن اگر چه خیلی سخت
به خـــــودم از تو از تو می کوچم
دستــــــهایم دوباره خالـــــی و باز
سایـــه ای از حقــــیقتی پـــــوچم
از حـــــصار قفس گریزی نیـــست
تا تــــو هســـــتی همیشه همــراهم
چشــــــمهایم دوباره بارانــی است
بـــــوی توفان گرفـــــته است آهم
کــاش می شد که لحظه ای ،گاهی
مـــــهر٘بان می شدی تو با این مرد
دســـــــــتهای تو مثــــل یک مرهم
دردهـــــای مـــــرا دوا مــــــی کرد
#محمدصدوقی
#م_مانی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم و صحیح می فرمایید | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم اموختم از نقدتون | |
|
سپاس از لطف شما | |
|
درودهاااا سپاسگزارم جناب خواجوند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
مزین به نقد نافذ جناب خواجه زاده عزیز