شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر اميرحسين علاميان(اعتراض)
آخرین اشعار ناب اميرحسين علاميان(اعتراض)
|
از سبزیِ نگاهت
از سپیدیِ لبخندت
از سرخیِ صدایت
آغاز میکنم
و کوچههای سوگوار را
با ریسههای عشق آذین میبندم
تا همسایگانِ منتظر
که پشت پنجرهها
حسرت میبافند را
به مهمانیِ نور و رنگ دعوت کنم!
|