درود جناب صادقی ارجمند
سپاس از جناب عالی ، ابتدا اینکه بنده استاد نیستم
و می آموزم کنار همگی دوستان .(ضمن اینکه
هیچ تعصبی برهیچ مطلبی ندارم )
کاملا درست می فرمایید
بهره بردم از کلام شیوای شما .
و از حقیقت تا خلق حقیقت
تارمویی فاصله است .
در حوض حقیقت رنگی هست که جذب کننده هر کسی است و کششی بی اراده دارد پس کار سختی نیست ورود، البته حوض حقیقت راهی بس دور است و این دوری به اندازه پشت سر هرکسی شاید ... و آنچه این میان راهنما است همیشه همان معنویت ما هست ، بنده همیشه ندای قلبم را گوش داده ام
او که خالص است و بی زرق و برق آرامش است و حضور
و تمام این سخن ها گفته شد که به اینجا برسم ،
آرامش درون خود ماهست وحرفی زیبا زدید
شاد بودن هیچ منافاتی با شاعر بودن و عا شق
بودن ندارد ،وقتی به درک برسیم که همگی ما ذراتی از او هستیم وتمام هستی به هم متصل است آرامشی شگرف
انسان را در بر می گیرد و عشقی عظیم که همه را دوست
بداری بی قیدو شرط و بی رنگ و طعم ....سخن در این مورد
زیاد هست و آنچه من دانستم از هردینی و آیینی بهترین ها رو
به کارببرم و تمام ادیان و بزرگان و انبیا آمدند که انسان را به خود بخوانند .
ره آسمان درون است پر عشق را بجنبان وچه زیبا مسیری
است عشق به نظر من البته دین فلسفه عرفان ... تمام این ها گرد عشق می چرخند در آخر عشقی که تبدبل به هیچ کند ما را و ازصمیم قلب امیدوارم به درک این حقیفت برسیم .
بازهم ممنون از لطف کلامتان و برای جناب عالی
دوستان شاعر .....همه ی مردم زمین بهترین ها رو
خواهانم .
جالب و زیبا بود
موفق باشید