يکشنبه ۲۷ آبان
تپش های غزل شعری از حدیث ابراهیمی (سوگند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۹۱۶۷۹
بازدید : ۲۰۸ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر حدیث ابراهیمی (سوگند)
آخرین اشعار ناب حدیث ابراهیمی (سوگند)
|
حال غزلم، را تو ندیدی هیجانی است؟!
دلشوره ندارم که غزل از تو نشانی است
این راه و نشانی که تو رفتی و بیایی
یک راه که نه، در نظرم، کل جهانی است
تو کل جهانی که به دل پای نهادی
عشق تو فقط در دل شعرم قلیانی است
تو آمدی و آمدنت شور به پا کرد
این شور دلم باعث بُهت همگانی است
یک عمر تو بودی و نبودم به کنارت
این بودن تو در دل من، است
تو نیمهی جانی و به دل قافیه دادی
گویا که تپشهای غزل هم نوسانی است
در چنگ غزل نغمه بزن، شور به پا ساز
حال غزلم، را تو ندیدی هیجانی است؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود