مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
جَلد دیوانه شعری از صادق کیانی (صادق)
از دفتر دفتر اول نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۵۸ شماره ثبت ۹۱۰۳۶
بازدید : ۲۹۴۶۴ | نظرات : ۷۳
دفاتر شعر صادق کیانی (صادق)
آخرین اشعار ناب صادق کیانی (صادق)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
به الهام وجدانم اون وقتی که
یهو آیههاشو میپیچه برام
من ایمان راسخ دارم خوبِ من
میمونه که خیلی عزیزه برام
تویی دین من دین آیینهها
تویی بزم پردیس و آواز نو
من از پیروان تو هستم فقط
که اینجوری من میکشم ناز تو
تویی دلبرم دلبری آنِ توست
تویی رهبر کل اقوام عشق
به جز تو برای کی پر وا کنم
منم جَلد دیوانه بر بام عشق
نقدها و نظرات
درود بیکران
سپاسگزارم بانوی ارجمند
ســـــلام و درود استاد عزیز خوش آمدید بهـــــــــــترین ها، سهم روزگارتون حضـــــور سـبزتون ماندگار بر صفحه داداشم 🍃🌹🌹🌹🌹🍃
درود بر استاد بزرگوار
سپاسگزارم
ســــلامها و نـــابترین درودها خدمت شما استاد عزیز و گرانقدرم
خوش آمدید به صفحه صادق جان
زندگیتون سرشــــار از ارامــش و زیبــــایی🦋
حضورتون مایه افتخار 🌺🌹
درود و سلام
سپاسگزارم
سلام و درود
سپاسگزارم
سلام و درود
سپاسگزارم
سلام و ارادت🍃🌸🌸 خوش آمدید به صفحه صادق جان روزتون قرین خیر و نیک بخـــــتی وسهم امروزتون اکســـــیری ازجنس لبخند 🌼🍁🌹
درود بـــیڪـران سرکار خانم خدابنده گرامی
سپاس از حضـورتون
ســـلام ودرود مهربانو کاسیانی
سپاسگزارم
روزتون دلپـذیر
ســـلام وارادت آقای محمدی
سهــم دلـتان ترنمی ازعشــق
درود بیپایان مهربانوی گرانقدر
سپاسگزارم از محبتتان
درود بیپایان
سپاسگزار مهرتان
سلامت باشید بزرگوار
درود و سلام
جناب استاد معصومی گرانمهر و عزیز
سپاسگزارم
لطف دارید
ســــلامها و نـــابترین درودها
خوش آمدید به صفحه صادق جان
زندگیتون سرشــــار از ارامــش و زیبــــایی🦋
حضورتون مایه افتخار 🌺🌹
سلام و ارادت🍃🌸🌸 خوش آمدید به صفحه صادق جان روزتون قرین خیر و نیک بخـــــتی وسهم امروزتون اکســـــیری ازجنس لبخند 🌼🍁🌹
ســــلامها و نـــابترین درودها خوش آمدید به صفحه صادق جان زندگیتون سرشــــار از ارامــش و زیبــــایی🦋 حضورتون مایه افتخار 🌺🌹 🌹🍀🌹🍀🌹🍀🍀
سلام و ارادت🍃🌸🌸 خوش آمدید به صفحه صادق جان زندگیتون قرین خیر و نیک بخـــــتی وسهم آن اکســـــیری از جنس لبخند 🌼🍁🌹
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبا بود