يکشنبه ۲۷ آبان
هوای بارانی شعری از حدیث ابراهیمی (سوگند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۱ شماره ثبت ۹۰۹۱۸
بازدید : ۱۹۰ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر حدیث ابراهیمی (سوگند)
آخرین اشعار ناب حدیث ابراهیمی (سوگند)
|
تو باش در دل باران که بال و پر بزنم
که باز هم به در خانه ی تو، سر بزنم
در آستان تو بودن عجب دل انگیز است
دلم خوش است که هستی، که من به در بزنم
در این هوای غم انگیز تو را صدا کردم
تویی که نغمه ی شوری، که در شرر بزنم
برای این دل خسته تو معجزی داری؟
که بر درخت بد اهنگ شب، تبر بزنم
تو ای خدای دل من، به من نگاهی کن
که چنگ بر سر زیر و سپس زبَر بزنم
تو بین هوای دلم را و ابر نازل کن
تو باش در دل باران که بال و پر بزنم.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود شاعرربزرگوار اگر شعر «شاعر» من را بخوانید دلیل این حس را نوشته ام. شعر از قلب می آید. هنگام آفرینش شعر، قلب قلم را گرفته و مینویسد. نه دست، زیرا دست از مغز فرمان میگیرد و شعر از جنون دل می آید. کاری که مغز فرمان انجام آن را بدهد یک عادت است، و عادتها قابل تغییر و حتی کنار گذاشته شدن هستند. اما کاری که قلب به انجام آن فرمان دهد عشق است، و کنار گذاشتن عشق از قلب، یعنی جلوگیری از تپش آن، و خودکشی. سپاس از لطف شما، قلمتان مانا بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
که بر درخت بد اهنگ شب، تبر بزنم
درودسوگندعزیزم
بسیارزیبابود