يکشنبه ۲۷ آبان
فیل یا شغال شعری از حسین راستگو
از دفتر همین حالا نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۳۴ شماره ثبت ۹۰۳۹۵
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب حسین راستگو
|
عقربی عقربه ها را به نیش می کِشد
ثانیه های فلج
روزهای ناتوان
سالهای مرگ
زرافه ای در ظرف جایش نمی شود
گردن کج
زانوی خم
در بر سر
خرسی به توله هایش خروس می دهد
خروس زنده
آرواره های درنده
دوستدار پرنده
نهنگی هونگی برداشته
کوبیدن دنگ دنگی
قرص های رنگ رنگی
ماهی به این زرنگی؟
اختاپوس ملوسی حرف های خصوصی دارد
مشاور دریایی
روانشناس هشت پایی
عربده های جنایی
در آخر ولی
فیلی فیلم برداری می کند
نور پردازی عالی
چه کادر بی مثالی
تو فیلی یا شغالی؟
|
|
نقدها و نظرات
|
چقدر جالب | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود