يکشنبه ۲۷ آبان
درخت انار شعری از حسین راستگو
از دفتر همین حالا نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۵۵ شماره ثبت ۹۲۰۸۰
بازدید : ۳۶۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب حسین راستگو
|
شعری واسه کبوترایی که
قصد پرواز کورشون کرده
چشمای همسفر شدن براق
فکر مقصد عبورشون کرده
در پی خوش دلی پریشونن
فک می کردم که اینو می دونن
ولی وقتی نگاهشون کردم
دیدم امثالشون فراوونن
خونه هاشون بلوک سیمانه
اینا با کله شیرجه رفتن توش
بعد میگن ژست عکسمون بد شد
آقا عکاس بکن منو روتوش
من که هیچی ندارم از دنیا
راحتم بی صدای نحس موتور
خیلی وقته همین جوری هستم
از زمان الاغ و اسب و شتر
لم دادم زیر این درخت انار
این اناری که سرخه از خونم
هر کی از میوه ی درختم خورد
واسه لیلاییاش،،، مجنونم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود