پنجشنبه ۱ آذر
همچنان شعری از نسرین تیموربخش
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ شماره ثبت ۸۹۴۸۱
بازدید : ۶۷۰ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب نسرین تیموربخش
|
کعبه ترکم شد ولی می میزنم من همچنان
پیله ای بر نیستی ها میتنم من همچنان
با نگاهی گرد اومیگشت هر بیگانه ای
هاج و واج رنگ رخسار صنم من همچنان
چون پرنده اسمانی بیمت از پرواز نیست
بسته در زندان بی حد تنم من همچنان
همت مرد افکنی کو تابراندازم قرق
یک نفس درگیر کابوس منم من همچنان
صحبت از فرهادوکوهی دربیابان مهمل است
روی سنگی نقش یک دل میکَنم من همچنان
راه سختی مانده و من مرد بازی نیستم
تو مسلمانی ولی می میزنم من همچنان
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد عجم... | |
|
سپاس جناب افکاری | |
|
بسیار متشکرم از توجهتون | |
|
سلام دوست خوبم ممنون از محبتت | |
|
نگاهتون زیبا بود جناب | |
|
سپاس شاعر گرامی | |
|
سپاس جناب تختی بزرگوار | |
|
مازیار خان بسیار خوشحالم کردید بهم سرزدید | |
|
جناب انصاری بی نهایت سپاسگزارم | |
|
آقای ابراهیمیان بسیار ممنونم از توجهتون | |
|
سپاس جناب قلی پور... پاینده باشید | |
|
سپاس دوست خوبم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوی عزیز
به جمع شعرناب خوش آمدید