يکشنبه ۴ آذر
موسم باران شعری از نسرین تیموربخش
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ۲۰:۱۳ شماره ثبت ۹۰۲۶۶
بازدید : ۸۳۹ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب نسرین تیموربخش
|
طنین موسم باران نوید آمدنت شد
نسیم یاس بهاری شبیه عطرتنت شد
نبخش هستی من را ب یک قبای خیالی
ک هرچه دارو ندارم فدای تارسرت شد
منی ک تشنه ی عشقم خیال جرعه ندارم
همیشه شاه درونم گدای کوی و درت شد
دلی ک عهد کسی را دمی وفا ننموده
ب هرکجا ک نشستی حسودِ دورو برت شد
ب ناروا نکشانم ب این حضور معلق
نگه بدار دلی راکه رهسپار رهت شد
بگیرشانه ب مویت ک پیچ تارمن امشب
چه بی ترانه شکستواسیر زلف خمت شد
بدون چشم مسلح چه اکتشاف عجیبی
در آسمان وجودم ستاره ی تو رصد شد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد